19. september 2023

Christina Crimari: Jowe's House (2021)

Av og til burde eg undersøkt litt meir. For litt sidan las eg ei bok om TV Personalities, og truleg var det der eg las noko om denne boka. Undertittelen, "Inside the World of Jowe Head", tyda på at me her kunne verta betre kjende med Jowe Head, som spelte bass i TVP i ti år frå 1983. Eg såg det bandet to gonger, og Head hadde stil, også verbalt: Eg såg dei i London same helga som Reading-festivalen var, sånn omtrent i 1989, og Head spurde publikum:
- Are you ready to rock?
Mange ropte ja, slik skikken var. Howe svara:
- Well, get the fuck out to Reading, then.

Men denne boka var noko heilt anna. Crimari er fotograf, og ho har gått rundt i husveret til Head for å ta bilete av likt og ulikt. Så puslar ho litt med bileta digitalt, slik at det liknar meir på måleri enn på foto. Og det er alt - i boka er det om lag 40 slike bilete. Som ikkje er altfor spanande.

Guffen kan ikkje tilrå dette. 

Meir TVP på kulturguffebloggen
Benjamin Berton: Dreamworld (2022)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar