6. januar 2016

Keith Richards. Under the Influence (2015)

Eg las sjølvbiografien til Keith Richards for nokre år sidan, og hadde glede av det. Det var truleg grunnen til at eg såg denne filmen då eg bladde meg gjennom Netflix-biblioteket - eg har minimal interesse av Rolling Stones. Både i boka og i intervju eg har lese verkar Richards som ein som har gode historier, og som veit korleis historiene skal forteljast.

Det er han kanskje, men viss det er slik, kjem ikkje forteljaren Richards til sin rett her. Filmen, som heldigvis er under ein og ein halv time lang, handlar mest om musikken som påverka og påverkar Richards. Det er stort sett bluesmusikarar, og det er stort sett kjedeleg musikk. Richards fortel om møte med dei, og me ser han høyra på platene deira, og me ser han i opptak der han spelar saman med dei. Så er det litt om Rolling Stones, det er litt om alle gitarane til Richards, det er litt av kvart, og det er litt lett å detta av.

Guffen er lunken.

Meir Rolling Stone på kulturguffebloggen
Keith Richards: Life (2010)
Keith Richards. Under the Influence (2015)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar