22. april 2016

Stein Torleif Bjella (Voss kulturhus, 21.4.2016)

I gamle dagar gjekk eg ofte på konsert utan å vita noko om den eller dei som skulle spela. Av og til var det fulltreffar; som regel var det ikkje det. No er det annleis, eg går omtrent berre på konsert med artistar eg har sett før. Og det vert færre og færre av dei, slik at det vert dei same få eg ser år etter år.

Stein Torleif Bjella er ein av dei. Dette var femte gong eg såg han på fire år, og det er framleis stas. På same måte som i fjor sommar var dei tre på scena, Bjella har med seg gitarfenomenet Geir Sundstøl og kontrabassfenomenet Eirik Øien. Sjølv spelar Bjella gitar, slik at det vert mykje strengar. Det er likevel nok strengar til at det vert lyd nok, og Sundstøl varierer mellom ulike gitarar, slik at det vert variasjon i lydbiletet.

Det var ein fin kveld, der Bjella som vanleg var i fin form mellom songane. Det aller siste ekstranummeret var, uvanleg nok, ein heilt ny song, og han introduserte det om lag slik: "Me skal ta ein ny ein. Kanskje mest for vår eigen del." Skulle det vera noko å trekkja for, var det kanskje at her var få nye songar - det kom vel berre tre eller fire slike. Dei tre soloplatene han har gjeve ut er like i tematikk, og dei nye songane bar vel litt preg av at han søkjer inn på andre tekstområde. Kanskje humoren vert tydelegare (som i songen om han som var så glad i hunden sin); kanskje dei han syng om har meir hell med seg i kjærleiken (som i det siste ekstranummeret, der eg-personen hadde det svært godt med kjærasten sin).

Guffen tilrår.

Meir Bjella på kulturguffebloggen
Sævelid, Voss (12.7.12)
USF, Bergen (29.1.14)
Vossajazz 2014
Hedleberget, Voss (24.6.15)
USF, Bergen (4.12.16)
Kan nokon gripe inn (Det Norske Teatret, Oslo, 28.1.17)
Jordsjukantologien nr. 1 (2017)
Fiskehuset (2021)
USF, Bergen (5.11.21)
Kvemmadokkje, Ulvik (16.7.22)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar