7. juli 2012

May-Irene Aasen m.fl.: Gutta. På veien med Jokke & Valentinerne (2005)

For meg var Jokke & Valentinerne eit heller uinteressant band. Eg har ingen av platene deira, og sjølv om eg høgst truleg var på konsert med dei ein gong i åttiåra, kanskje på ein eller annan festival i Oslo, kan eg ikkje hugsa noko frå ein slik (eventuell) konsert. Ein fengande song her og der, men stort sett ikkje noko å ropa hurra for.

Eg tok med meg denne boka frå Fretex for nokre dagar sidan, utan å ha bladd mykje i ho. Eg trudde det var omtrent ei rein fotobok, men her er òg mykje å lesa. Desse tekstane, skrivne av Mode Steinkjer, Guttorm Nordø og Anders Giæver, burde vore betre redigerte. Dei er fine kvar for seg, men der er mange døme på at to av dei kjem med dei same anekdotane. Ser ein vekk frå dette, vert tekstane samla noko som minner om ein biografi. Det står mykje om miljøet Jokke kom frå, det står mykje om tekstane hans, det står om alkoholen, det står om samhaldet i bandet, og det står om folk rundt bandet.

Men det er bileta som er det finaste med boka. May-Irene Aasen, trommeslagar i bandet, er ein god fotograf, og hadde sjølvsagt tilgang til dei andre i bandet overalt. Her er bilete frå konsertar, frå øvingar, frå lydsjekk, frå turnear og videoinnspelingar, men òg bilete frå meir private samanhengar. Bileta er i svart-kvitt, dei er godt komponerte, og får god plass. Berre unntaksvis er her meir enn eitt bilete på kvar side.

Ei heilt grei bok for meg. For dei med eit nærare forhold til platene til bandet må dette vera endå betre.

Guffen tilrår.

2 kommentarer:

  1. Kunne du tenke deg å selge den boken? GUTTA – På veien med Jokke & Valentinerne.
    send meg gjærne en mail stai87@hotmail.com

    Hilsen Bjørn

    SvarSlett
  2. Ta godt vare på den boka. Veldig vanskelig å finne.Har trålet antikvariat og brukthandlere noen år. Men kan ikke finne den noe sted.

    SvarSlett